2de speeldag Jeugd Club Competitie

Zaterdag 4 oktober vond in Den Bosch de tweede speeldag van de Jeugd Club Competitie plaats. Het ESV D team (Judah Lit, Alexander Rutten, Janna Potters en Sebert Potters) mochten het als eerste opnemen tegen Caissa-Eenhoorn. Dat werd met 3-1 overtuigend gewonnen door ESV. De ronde erna stond HMC D2 op het programma. Dat werd een spannende strijd met kansen voor beide teams, helaas verloor ESV nipt met 1,5 tegen 2,5. Denk aan Zet werd de laatste tegenstander van de dag. Alleen Alexander wist in deze ronde een punt te scoren en dus werd er wederom verloren. ESV staat nu op een 21ste plek.

JCC D team

Zie voor alle (persoonlijke) uitslagen en standen de JCC pagina. De laatste speeldag is op zaterdag 29 november.