Open Kempische Schaakcompetitie

Na twee succesvolle edities staat de derde in de steigers ! De doelstelling is duidelijk; een competitie waarin je met meer afwisseling een partij kunt spelen dan tegen een clubgenoot. We zijn duidelijk op zoek naar de breedte in deelnemers. Voor de eerste twee edities spraken we van een Open Kempisch Kampioenschap. Nu hebben we het over een Open Kempische Schaakcompetitie.
De eerste wordt wel de kampioen maar we hebben meer ratingprijzen waardoor er in een interval van 100 elo punten een prijs (meerdere competities) te verdienen is.
Verder is de competitie overzichtelijk met een avond in de maand en zoveel mogelijk de weken met speeldata van de avond en externe competitie gemeden.
Een vriendelijk speeltempo houdt ook in dat het geen nachtbraken wordt!
Bijgaand affiche vertelt meer. Ook hoe je je kunt aanmelden en hoe meer zielen hoe meer vreugd dus vertel het voort op je club.

Met vriendelijke groet,
Peter Paridaans