Alternatieve maandagavondgebeuren

Gisteren teamtraining gehad in drie groepen. Met dank aan Ludo, Frits en Alessandro voor de tijd en moeite die zij daar weer in hebben gestoken. Waar zou de vereniging zijn zonder vrijwilligers?
Hoogtepunt van de avond was toch de oploswedstrijd door Walter. We kregen drie kwartier voor twaalf schreeuwend moeilijke ‘wit-geeft-mat-in-twee-problemen’. De besten (Jan T. en Frits) hadden er vijf goed. Het gemiddelde lag zo’n beetje op twee. Walter zelf had er destijds zes goed. Daarmee is hij de winnaar van het alternatieve maandagavondgebeuren geworden: Eervolle vermelding voor de heer Walter Anema. Het was al te laat voor de consumptiebon, maar ik zal er op toezien dat Walter volgende week een kopje koffie krijgt aangeboden.

Binnenkort verschijnen op deze website de twaalf opgaven zodat iedereen zelf een poging kan wagen.