Herdenking Mario Teeuwen

Op maandagavond 9 februari  zal stil worden gestaan bij het overlijden van MarioTeeuwen. Hij was sinds de oprichting van Schaakvereniging Triple-Pion bestuurslid met de functies van Extern Wedstrijdleider en Jeugdleider. Daarvoor is hij onder andere Penningmeester en Intern Wedstrijdleider geweest bij Schaakvereniging Tivoli. Deze is in 2006 na een fusie opgegaan in S.V. Triple-Pion.

Op deze avond zullen wij Mario herdenken met enkele sprekers en zal eenieder die dit wil de gelegenheid krijgen in het kort iets over Mario te zeggen. Van 20:00 tot ongeveer 21:00 uur zullen wij gebruik maken van de grote zaal en daarna gaan we verder in de barruimte. De avond is georganiseerd door S.V. Triple-Pion in samenwerking met de Eindhovense Schaakvereniging.

Wij nodigen hierbij iedereen die Mario een warm hart toedraagt uit om deel te nemen aan deze avond. De locatie is Activiteitencentrum Burghplan, Fabritiuslaan 28 te Eindhoven.

Namens bestuur en leden van S.V. Triple-Pion

Henny Valks