Interne

Tijdens de ALV zijn ideeën geopperd omtrent de interne competitie. Vanwege de strikte eindtijd om middernacht gaan we de aanvangstijd ook nauwkeuriger bewaken: 19:45 uur !

Bij te laat komen mag de klok alvast door de tegenstander gestart worden. Tijd 1:30 plus 30 seconden/zet. Wanneer later gestart wordt dient de klok overeenkomstig terug gesteld te worden.
Alleen trainers (20:15) en jeugdspelers (20:00) hebben het recht om later te komen. Als u tegen een trainer uitkomt mag u de klok dus om 20:15 aanzetten. Tegen jeugdspelers geldt een tempo van 0:45 plus 30 seconden/zet (vanaf 20:00) tegen trainers 1:15 plus 30 seconden/zet (vanaf 20:15)      Ingewikkeld? Vraag het aan Walter.

Om zo veel mogelijk te voorkomen dat je onnodig een half uur moet wachten op een trainer of jeugdspeler publiceren we tevoren de indeling. Die vind je hier.

Aan deze indeling kunnen geen rechten worden ontleend; zij kan op het laatst nog wijzigen. De implementatie van deze nieuwe inzichten staat bovendien nog in de kinderschoenen. Wij vragen uw begrip.

Zodra de uitslagen binnen zijn kunt u ze hier raadplegen:

Zie ook de pagina ‘Partijen‘.
Daar staan onder andere analyses van krachtmetingen uit de interne competitie.

Resultaten uit het verleden:

5 gedachten over “Interne

1. Pingback: Herfstkampioenen | Eindhovense Schaakvereniging