Koninklijke erepenning.

IMG_1454 (Medium)

Wij Willem Alexander, bij de gratie Gods, Koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau enz. enz. enz. hebben besloten en beschikken: de koninklijke erepenning toe te kennen aan: Eindhovense Schaakvereniging te Eindhoven wegens: het 100-jarig bestaan op 5 oktober 2015.
Ja, het staat er echt en dit is het bewijs:

IMG_1443 (Medium)

Uit handen van Yasin Torunoglu wethouder Wonen, Wijken, Ruimte, Burgerparticipatie en Dienstverlening ontvangt onze voorzitter het kleinood.

Hier nog een foto van het huidige bestuur samen met de wethouder rondom de schaaktafel van Rodchenko, welke welwillend ter beschikking werd gesteld door het van Abbe museum:

IMG_1450 (Medium)

De volgende clubavond werd de lustrumcommissie bestaande uit Frans Kuijpers, Cornelis Korver en Ewout Snoeck bedankt voor het vele werk dat ze al verricht heeft (het lustrumjaar is nog niet voorbij..) en, onder applaus, verblijd met een boekenbon.

ESVbedanktcommissie