Online schaken

English text below

Wekelijks zal er een online toernooi georganiseerd worden via chess.com . Onze vereniging heeft een eigen club binnen chess.com. Om deel te nemen is het nodig om een account op chess.com aan te maken (een gratis account is voldoende). Daarna is het nodig om lid te worden van https://www.chess.com/club/eindhovensesv .

De online toernooien zullen afwisselend op dinsdag en woensdag plaatsvinden en beginnen om 19:45. De standaardtempo’s zijn 10 of 25 minuten per partij per persoon met 5 seconden increment. Aanmelding kan steeds vanaf 18:45 op de dag van het toernooi via onderstaande links.

Aankomende toernooien / Next tournaments

dinsdag/Tuesday 29 september (5 ronden: 10 min per partij/game per persoon met/with 5 seconden increment).
Link: https://www.chess.com/live#t=1596428

woensdag/Wednesday 30 september (2 ronden: 25 min per partij/game per persoon met/with 5 seconden increment).
Link: https://www.chess.com/live#t=1596422

English text

We try to organize every week an online tournament through chess.com . Our club has its own club within chess.com. In order to participate it is necessary to make an account on chess.com  (a free account suffices). After that it is necessary to join  https://www.chess.com/club/eindhovensesv .

The online tournaments will take place alternatingly on Tuesday and Wednesday. and they will start at 7:45 pm . The standard time limits are 10 or 25 minutes per game per person with 5 seconds increment. Registration through the above mentioned links starts at   6:45 pm on the day of the tournament.