Vereniging

sfeerimpressie interne

Schaakvereniging Eindhoven is een brede vereniging die iedereen wat te bieden heeft. De sterkte van de teams varieert van vijfde klasse KNSB tot tweede klasse KNSB. Dit seizoen zullen er tweeëntwintig ‘klassieke’ ronden interne competitie gespeeld worden en twintig ronden (op tien maandagavonden) met versneld tempo. Ook zijn er regelmatig rapidavonden en is er uiteraard altijd de gelegenheid om buiten de competitie om te spelen.

Voor de jeugd zijn er goed opgeleide trainers aanwezig en ook voor de volwassenen is er meerdere keren per jaar gelegenheid om een training bij te wonen. Jaarlijks is er voor de jeugd het Kersttoernooi, en voor de volwassenen organiseert ESV het Brabants Snelschaaktoernooi.

In de loop der jaren is er ook een aardige collectie aan schaakboeken beschikbaar gesteld in de bibliotheek met bijna 400 boeken!

Als je zin hebt om kennis te maken met onze gezellige vereniging en een keer een partijtje mee wil spelen, dan kan dat altijd! Kom gerust langs op de clubavond (maandagavond) en geniet van het mooie spel.

analyse