Slotdag Jeugd Club Competitie

Zaterdag 29 November was de laatste speeldag van de Jeugd Club Competitie. Het ESV D team, bestaande uit Judah, Alexander, Janna en Sebert mochten nog drie rondes spelen.

De eerste ronde van de dag was tegen Spijkenisse D1. Met winst op de eerste twee borden en verlies op de laagste twee borden eindigde deze partij in remise.

Tussendoor was er genoeg tijd voor frisse neus en een partijtje voetbal buiten zodat met hernieuwde energie aan de volgende ronde begonnen kon worden. Het D2 team van De Toren stond op het programma. Deze tegenstanders bleken toch een maatje te groot en ESV verloor helaas met 1,5 tegen 2,5.

De laatse ronde was de Kennemer Combinatie D2 de tegenstander. Ook deze ronde eindigde in een remise. Daarmee behaalde het ESV team 4 matchpunten en 13 bordpunten. Een 23ste plaats was het uiteindelijke resultaat.

Alexander was de absolute topscoorder van het team, met 5 punten uit 6 partijen.

Alle uitslagen, standen en persoonlijke scores zijn op de toernooisite te vinden (klik door naar meesterklasse D)