Uitwedstrijden: tweemaal winst.

Opdat het u niet ontgaan zal:

Maandag speelden de afgevaardigden van Eindhoven in Rosmalen tegen De Kentering in de tweede ronde van de NBSB-beker A en wonnen daar met 1 – 3.

Lees waarom Kiran in een foutenfestival aan het langste eind trok en bewonder des Toormans eindspelvaardigheden: hoe in gierende tijdnood met een goed paard tegen een slechte loper de juiste sprongen te maken.

Het avondteam speelde donderdag alvast vooruit. In verband met de nakende festiviteiten rondom de sterfdag van de goedheiligman uit Mira was de wedstrijd tegen Deurne op verzoek van Deurne een weekje naar voren gehaald. Jeroen, Morris, Arnold en Roeland gaven hen van onderuit de zak door met 1½ – 2½ de matchpunten mee naar Eindhoven te nemen.

Overigens: Ter behoud van een goed overzicht van de verrichtingen van onze teams bekijke men met enige regelmaat de pagina ‘Externe‘. Compleet met linkjes naar de juiste webpagina van de KNSB of NBSB met nog meer statistische informatie. En in het submenu natuurlijk de verwijzingen naar de verslagen veelal voorzien van geannoteerde partijen.