Toernooiaankondigingen

Het secretariaat van onze schaakvereniging krijgt altijd een hoop toernooiaankondigingen binnen. Het zou te veel zijn om altijd al deze toernooiaankondigingen door te sturen naar alle leden. Gelukkig zijn er een aantal sites die prima bijhouden welke schaaktoernooien bij ons in de buurt worden gehouden. Wij hebben een pagina toegevoegd op onze website met links naar deze sites: navigeer naar “Agenda” –> “Toernooien” en u vindt de links.

NK E jeugd

17 maart speelde ons jeugdlid Tommy samen met zijn vader in het ouder-kind toernooi in Amersfoort. Tommy’s vader bleek er ook heel wat van te kunnen; ze werden onbedreigd eerste. Vorige week werd Tommy tweede in een toernooi, dit keer in Arnhem. Zie hier voor een uitgebreid verslag van beide toernooien.

Dit weekend wordt het Nederlands kampioenschap E categorie gehouden in Waalwijk. Onze club is rijkelijk vertegenwoordigd. Naast Tommy spelen ook Wendy, Ivan, Kevin, Elysia en Luna mee. U kunt het toernooi volgen op de website, maar nog leuker is om er even naar toe te gaan.