Externe aangelegenheden

Zaterdag 25 november is er weer een thuiswedstrijd. Eindhoven 1 speelt tegen Spijkenisse, Eindhoven 2 tegen HSC Helmond 2 en Eindhoven 3 tegen EVS 1 uit Valkenswaard. Eindhoven / Son & Breugel 4 is vrij maar zij mogen natuurlijk wel komen kijken.
Na afloop van de thuiswedstrijd gaan we weer gezamenlijk eten. Opgeven kan middels dit formulier. Wellicht ten overvloede: de wedstrijden beginnen om 12 uur.

Uitslagen zaterdagcompetitie

Meestal werd het 3-5  een enkele keer 5-3 :

Zukertort Amstelveen 2  –  Eindhoven 1         3 – 5
EGS 1                             –  Eindhoven 2         3 – 5
De Combinatie 2             –  Eindhoven 3         5 – 3
Gardé 3                          –  ESV / S&B 4         3 – 5

(Verslagen per team aanleveren in Word, partijen in PGN)

Buffet na de externe ronde

Zaterdag 7 oktober (N.B. 12:00 uur) spelen wij de eerste thuiswedstrijd van het seizoen. 32 van ons en 32 van de anderen en allen zijn bij deze uitgenodigd voor het gezamenlijk Chinees buffet na afloop. Plus partners, familie en vrienden.. U begrijpt dat het moeilijk inschatten is hoeveel voedsel, stoelen en borden wij in moeten slaan. Daarom is het zaak u tevoren via dit formulier op te geven. Kosten: € 10,-   Komt allen !

Voorlopige indeling NBSB

Eindhoven 2 is met negen andere teams ingedeeld in de promotieklasse.
Eindhoven 3 is met negen andere teams ingedeeld in klasse 1B.
Eindhoven/Son & Breugel 4 is met zes andere teams ingedeeld in klasse 2C.
Eindhoven A is met zes andere teams ingedeeld in klasse C1.

Vrijdag 8 september wordt de definitieve indeling vastgesteld tijdens de ALV van de NBSB. Daarna wordt onze website aangepast.