E team net geen Nederlands kampioen

Ons E team is er zaterdag niet in geslaagd om bij het Nederlands kampioenschap voor de derde keer de titel naar Eindhoven te halen. Wel behaalde ze een keurige tweede plaats. Magnus Leidsche Rijn bleef ons team op bordpunten voor. ESV was op het NK met drie teams vertegenwoordigd. Ons tweede team werd zevende en ons derde team 39ste. Lees verder

NK E jeugd

17 maart speelde ons jeugdlid Tommy samen met zijn vader in het ouder-kind toernooi in Amersfoort. Tommy’s vader bleek er ook heel wat van te kunnen; ze werden onbedreigd eerste. Vorige week werd Tommy tweede in een toernooi, dit keer in Arnhem. Zie hier voor een uitgebreid verslag van beide toernooien.

Dit weekend wordt het Nederlands kampioenschap E categorie gehouden in Waalwijk. Onze club is rijkelijk vertegenwoordigd. Naast Tommy spelen ook Wendy, Ivan, Kevin, Elysia en Luna mee. U kunt het toernooi volgen op de website, maar nog leuker is om er even naar toe te gaan.

Morris Brabants A kampioen

Afgelopen weekend werden door onze vereniging in samenwerking met de NBSB en KNSB de voorrondes van het NK in de A, B en C categorie georganiseerd. Deze wedstrijden golden tevens als Brabants kampioenschap. Ons lid Morris Schobben werd Brabants kampioen in de A categorie (t.e.m. 18 jaar), Wendy Huang werd meisjeskampioen in de B categorie (t.e.m. 16 jaar). Lees verder

Tommy Grooten Brabants D kampioen

Begin deze maand waren de NBSB jeugdkampioenschappen in de D categorie. Verrassend genoeg gingen alle prijzen naar kinderen van onze club. In de algemene klasse won Tommy voor Wendy en Valentijn. Bij de meisjes eindigde Wendy als eerste voor Elysia en haar zusje Luna. Opmerkelijk is dat bijna al deze kinderen nog tot de E categorie behoren. In december waren al de NBSB kampioenschappen in de E categorie. Daar won onze clubgenoot Ivan. Tommy en Elysia werden tweede en derde.