Wendy Huang Nederlands kampioen!

Twee regerend Nederlands kampioenen…

Vandaag is Wendy Huang Nederlands kampioene geworden bij het NJSK in de categorie meisjes C in Assen. Met vijf overwinningen en slechts twee remises won ze overtuigend. De wedstrijd is momenteel nog bezig maar door haar overwinning in de laatste ronde kan Wendy de titel niet meer ontgaan.

Zie ook het interview met Wendy direct na afloop op YouTube.

Waar heb ik dat eerder gelezen ? Nou precies twee weken geleden op deze website, maar toen ging het over haar zus Luna in de categorie meisjes E.

Luna Huang Nederlands kampioen!

Twee regerend Nederlands kampioenen…

Vandaag is Luna Huang Nederlands kampioene geworden bij de NK-E meisjes in Waalwijk. Met acht overwinningen en slechts een remise won ze overtuigend.
Gachatur Kazarjan ging lang aan de leiding bij de NK-E Algemeen tot hij in ronde 7 en 8 verloor. Hij eindigde als tweede, net voor Tommy Grooten die hij na vier remisepartijen in de barrage in de vijfde wist te verslaan.

ESV revancheert zich op De Pion en gaat naar het NK!

Nadat de volwassenen in de zaterdagcompetitie en in de bekercompetitie verloren van De Pion (Roosendaal) mocht de jeugd het eens proberen in Veldhoven, alwaar de voorrondes voor het jeugd-NK voor clubteams werd gehouden. Onder leiding van ‘onze’ Walter (geheel onpartijdig natuurlijk, als NBSB-vertegenwoordiger) werd deze wedstrijd gespeeld. Er namen drie ESV-teams deel. De inzet: naast de bekers, felbegeerde tickets voor het NK!