Morris Brabants A kampioen

Afgelopen weekend werden door onze vereniging in samenwerking met de NBSB en KNSB de voorrondes van het NK in de A, B en C categorie georganiseerd. Deze wedstrijden golden tevens als Brabants kampioenschap. Ons lid Morris Schrobben werd Brabants kampioen in de A categorie (t.e.m. 18 jaar), Wendy Huang werd meisjeskampioen in de B categorie (t.e.m. 16 jaar). Lees verder

Tommy Grooten Brabants D kampioen

Begin deze maand waren de NBSB jeugdkampioenschappen in de D categorie. Verrassend genoeg gingen alle prijzen naar kinderen van onze club. In de algemene klasse won Tommy voor Wendy en Valentijn. Bij de meisjes eindigde Wendy als eerste voor Elysia en haar zusje Luna. Opmerkelijk is dat bijna al deze kinderen nog tot de E categorie behoren. In december waren al de NBSB kampioenschappen in de E categorie. Daar won onze clubgenoot Ivan. Tommy en Elysia werden tweede en derde.

Rapid-avond 10 november

We organiseren op vrijdag 10 november een rapid-avond in de Boccherinilaan 6, Eindhoven. Aanmelden is niet verplicht maar wordt op prijs gesteld. Aanmelden kan hier. Deelname staat ook open voor niet-leden en is gratis. Verspreid dit bericht dus aan vriendjes, vriendinnetjes, enz.! De huidige lijst met deelnemers is hier te vinden.

Zaal open en aanmelden: 19:45 uur, aanvang: 20:00 uur.