Tussenstand Interne jeugd competitie

In de A groep is al duidelijk wie de winnaar gaat worden. Er zijn vier rondes geschaakt en Jesse staat met 4 punten bovenaan. De strijd om de tweede en derde plaats blijft tot de laatste ronde spannend. Op dit moment heeft Alexander 2,5 punt, op de voet gevolgd door Yichen met 2 punten. Maar Judah en Janne hebben een partij minder gespeeld en kunnen dus ook nog aanspraak maken op een plek bij de eerste drie.

In de B groep staat Mik bovenaan met 6 uit 7, hij verloor alleen van Lieke die tweede staat met 4,5 uit 7. Daarachter hebben Siep en Sacha beide 4 uit 7. Siep moet nog tegen Lieke en Sacha schaken, dus dat kunnen wel eens de beslissende partijen in deze groep worden.

In de C groep, bestaande uit de beginnende schakers, staat Elysia bovenaan met 6,5 uit 7. Ze speelde remise tegen Thomas en won verder al haar partijen. Thomas staat op de tweede plek met 4,5 uit 6, gevolgd door Yusuf met 4,5 uit 7. Ook Ievan staat dicht achter de koplopers met 4 uit 6.

De volledige stand staat hier.

Voor de volwassen ESV leden geldt dat ze uiteraard welkom zijn om de vorderingen van de jeugd eens van dichtbij te bekijken. De interne competitie wordt op de clubavond van 19.15 tot 19.45 gespeeld (de B en C groep), de A groep schaakt om de week een partij van 18.45 tot 19.45.