ALV
Atypisch Lezenswaardig Verslag
Afgelopen maandagavond werd de, volgens onze statuten (art 14.3) verplichte, ALV gehouden. Na afloop stuurde onze huisfotograaf beeldmateriaal van de hoogtepunten.
Het verslag van de hoofdpunten en formaliteiten houdt u nog tegoed. (statuten art 18.2)
Bij belet van voorzitter Hans Ouwersloot om persoonlijke droevige reden (sterkte Hans!) werd de vergadering voorgezeten door secretaris Ewout. Aanwezig naast vijf bestuursleden en speciale gast mevrouw Kuijpers: 18 leden van de vereniging.
Bas (en zijn vrouw!) zijn blij dat de bokaal voor de clubkampioen een wisselbeker is, anders had zijn huis er inmiddels mee vol gestaan…
De Frans Kuijpers-beker (voorheen Frans Eyck-beker) werd gewonnen door Luuk van Kooten en uitgereikt door niemand minder dan mevrouw Juul Kuijpers.
De Twan Kastelijn Trophee werd uitgereikt door de juryvoorzitter en gewonnen door niemand minder dan Jos Sutmuller.





Voor Joice, Dee, Rik, Paul A, Flip en Jochem was ook in een fles wijn voorzien, maar zij waren niet aanwezig. Vermoedelijk houden zij daar recht op, maar ik kan het nergens terug vinden in de statuten. We kunnen het Nico vragen bij de volgende ALV. Ik denk dat het goed komt.
Alle foto’s op één na door Jos Sutmuller. Assistent fotograaf: Ad van Rijsewijk.

