Definitieve indeling KNSB

Heden heeft de bond de definitieve competitie indeling voor het seizoen 2016-2017 gepubliceerd. Een verzoek van Eindhoven om indelingsnummer vier in te wisselen voor nummer een is daarbij gehonoreerd. Dit vanwege het gegeven dat Eindhoven 2 en Eindhoven 3 in dezelfde klasse uitkomen; de promotieklasse van de NBSB.
Het programma voor Eindhoven 1 ziet er als volgt uit:

r1 za 17 sep Eindhoven Voerendaal 3
r2 za 08 okt RSC “t Pionneke Eindhoven
r3 za 05 nov Eindhoven De Combinatie
r4 za 26 nov De Stukkenjagers 3 Eindhoven
r5 za 17 dec Eindhoven De Giessen en Linge
r6 za 04 feb HSC Eindhoven
r7 za 11 mrt Eindhoven De Drie Torens
r8 za 01 apr Veldhoven Eindhoven
r9 za 06 mei Eindhoven WLC

De verste uitwedstrijd is hiermee Roermond geworden en de voorgestelde fietstocht naar Giessenburg komt hiermee te vervallen…

Alle teams van Eindhoven zullen de oneven rondes thuis spelen en de even rondes uit met uitzondering van Eindhoven 3: zij spelen thuis in ronde twee en uit in ronde een.
Dat is vermits ook de NBSB ons verzoek honoreert om Eindhoven 3 indelingsnummer twee te geven. Die uitwedstrijd in de eerste ronde zal dan in Burghplan plaatsvinden. Tegenstander: Eindhoven 2 !