E team Brabants kampioen

Het eerste E team van ESV is vandaag Brabants kampioen geworden. Ze deden dit door alle wedstrijden met 4-0 te winnen. Het tweede E team viel net buiten de medailles en werd vierde. Beide teams plaatsen zich hiermee voor het Nederlandse kampioenschap. Ook het D team speelde niet onverdienstelijk en bereikte de derde plaats achter het sterke STB en JSC de Pionier. Voor gedetailleerde uitslagen zie de nbsb site.

ESVe1-ESVe2In de eerste ronde speelde het eerste E team (rechts) tegen het tweede E team. Voor de wedstrijd zijn sommigen al gespannen, anderen nog relaxed.

ESVe1-DeurneHet eerste E team in actie tegen de grootste concurrent: JSC de Pionier uit Helmond.

ESVe2Raadsheer

En hier speelt ons tweede E team (aan de rechter kant) tegen de Raadsheer. Deze wedstrijd zouden ze met 4-0 winnen. Van bord 1 naar bord 4: Elysia, Boet, Jibbe en Fred.

D team in actieConcentratie bij het D team. Alexander heeft nog maar twee zetten gespeeld, maar zijn openingskeuze is nu al succesvol te noemen. Op het bord van Mik is te zien dat het Berlijns niet alleen bij wereldtoppers populair is!

ESVe2PrijsuitreikingDe prijsuitreiking van het E team. Van links naar rechts: Joppe, Valentijn, Yichen en Wendy. Op de achtergrond staat Arno Eliëns namens de NBSB

ESVdPrijsuitreikingDe prijsuitreiking van het D team. Van links naar rechts: Alexander, Lieke, Siep en Mik. Met wederom Arno op de achtergrond.