E team prolongeert NK titel

Ons E team heeft zaterdag met overmacht het NK gewonnen. In 2019 was ons E team al, pre-corona, kampioen geworden; vorig jaar werd het toernooi afgelast; dit jaar was er een online versie van het NK. Was de winst in 2019 al zeer overtuigend, dit jaar was het nog overtuigender. Een citaat van de KNSB website:

ESV Eindhoven was een maatje te groot in de finale van de Meesterklasse E (tot en met 10 jaar). Ze wonnen alle 7 wedstrijden vandaag en hadden al 6 matchpunten uit de halve finales meegenomen.
Met 20 matchpunten uit 10 wedstrijden en 37 bordpunten van de 40, stond er geen maat op.
Het team bestond uit: Kevin Wang Ze, Sascha Kurt, Boyd Leenen en Freek Thijssen
Gefeliciteerd!

Alle leden van het E team speelden een thuiswedstrijd: Kevin, Sascha, Freek en Boyd

Kleine aanmerking op het KNSB citaat: wij kennen Kevin onder de naam Kevin Gang, zijn Chinese naam is Kevin Wan Ze, de KNSB heeft dat fraai gecombineerd.