Elysia Feng Brabants G kampioen

Afgelopen zondag is ESV lid Elysia Feng Brabants kampioen bij de G jeugd geworden. Ze won de eerste zeven partijen en speelde in de laatste ronde remise tegen clubgenoot Joppe Allaart die daarmee derde werd. De tweede plaats ging ook naar een ESV lid: Ivan Ponomarev.

De G jeugd zijn kinderen van acht jaar.

De F groep (negen jarigen) werd gewonnen door Lars Rutjens van SV Deurne. ESV favoriet Valentijn van Warmerdam moest helaas wegens familieomstandigheden het toernooi aan zich voorbij laten gaan. Ook de ESV coryfeeën Yichen Han en Wendy Huang lieten verstek gaan omdat ze als Nederlands kampioen al gekwalificeerd zijn voor het komende NK.

De H groep (zevenjarigen) werd gewonnen door Phong Nguyen. Beste ESV-er was Dennis Zhang op plaats vier. Luna Huang (het jongere zusje van Wendy) plaatste zich als beste meisje voor het NK.

Op de foto laat Elysia trots haar beker zien. NBSB jeugdleider Albert Jan Blank wijst aan naar wie ze moet lachen.

Elysia