ESV wint clubprijs Gardétoernooi

Op het Gardéjeugdtoernooi afgelopen zondag waren onze jeugdspelers weer zeer succesvol. De clubprijs werd in de wacht gesleept met een ruime voorsprong op de thuisvereniging SV Gardé.

Dit was natuurlijk het gevolg van een aantal goede individuele prestaties. Zo won Wendy de A/B groep, werden Valentijn en Elysia eerste en tweede in de C groep, Luna en Nirupa vierde en vijfde in de D groep en Kevin, Fred en Sascha tweede, derde en vierde in de E groep. Jasper, Eric en Miley eindigden in de middenmoot van de E groep.

Wij zijn dank verschuldigd aan SV Gardé dat ze dit toernooi nu al voor de 27ste keer hebben georganiseerd.

Op de foto nemen onze spelers de clubprijs in ontvangst uit handen van organisator Coen Winters. Van links naar rechts: Nirupa, Fred, Valentijn, Miley, Luna, Elysia en Wendy. De gezichten zijn op de foto misschien niet zo goed te zien, maar het zal niet lang duren voordat ze hun gezicht op de volwassenen afdeling zullen laten zien.