Kerstprijsvraag, de uitslag

De aanwijzing was duidelijk: beide stellingen draaiden om een penning. De meester in onze club op dat gebied is natuurlijk: de penningmeester !
De foto is uit 1973. Jan Vosselman staat op de achterste rij, derde van rechts.Voor de twijfelaars: In 1987 hield Charlois Europoort een jubileumwedstrijd, daarvan staat ook een plaatje op het internet, met Jan op de achterste rij, vijfde van rechts.
Op onze eigen website staat in het archief slechts één partij tegen Charlois en wel hier, helaas zonder verslag. Op de website van Charlois wordt wel verslag gedaan. Bij zaterdag 3 november (2012) vindt u het volgende citaat: “Robin (1) speelde tegen Jan Vosselman, een oudgediende voor CE (speler van het kampioensteam uit 1973!).”

Rest nog de uitslag:
Een eervolle vermelding gaat naar Alessandro voor het begrijpen dat het hier om onze penningmeester gaat. Hij wijst echter de verkeerde persoon op de foto aan.
Bijna gewonnen heeft Bas Friesen. Jan is inderdaad de vierde persoon van links op de achterste rij. Maar er kan er maar een met de hoofdprijs vandoor en dat is geworden: Roeland Wildemans !
Hij kreeg het boek: Philips Research, 100 jaar uitvindingen die ertoe doen.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee.