In Memoriam Mario Teeuwen

Woensdag 21 januari is het stoffelijk overschot van Mario Teeuwen in een bosperceel bij Heezerenbosch door een voorbijganger aangetroffen. Mario was sinds 5 november 2014 vermist. Hij is sinds de oprichting in 2006 bestuurslid geweest van Schaakvereniging Triple-Pion uit Eindhoven. Ook was hij de laatste jaren actief als Extern Wedstrijdleider, Teamleider en Jeugdleider. Voor de fusie is hij penningmeester en Intern Wedstrijdleider geweest bij Schaakvereniging Tivoli.

Schaken was zijn grote passie en hij nam enthousiast deel aan diverse toernooien in binnen- en buitenland. Zijn inspirerende persoonlijkheid zal node gemist worden. Zijn familie heeft in besloten kring afscheid van hem genomen. Mario is 51 jaar oud geworden.

Mario Teeuwen