NBSB-beker A

In een poging up to date te blijven check ik af en toe de website van de bond, maar tot op heden is daar weinig tot niets te vinden over de afloop van de derde ronde van de bekercompetitie. Voor de kerst heeft Eindhoven gewonnen van HMC Den Bosch en zich daarmee geplaatst voor de finale! Als u daar iets meer over te weten wilt komen, moet ik verwijzen naar de website van HMC

Eรฉn reactie

  1. Ik vind het jammer, dat er geen verslag wordt geplaatst van deze bekerwedstrijd. Ik doe een oproep aan de deelnemers van het bekerteam om dit alsnog te doen.

    Albert Coenen

Reacties zijn gesloten.