Tweede dag NK D-teams

Vandaag is de tweede dag van het NK D-teams in Rotterdam. Ons eerste team probeert de koppositie te verdedigen die ze op de eerste dag hebben veroverd. Het tweede en derde team staan in de middenmoot en proberen hogerop te komen. Vandaag worden de rondes 4, 5 en 6 gespeeld. Op 30 november is de slotdag met rondes 7, 8 en 9.

ESV D1 aan het begin van ronde 4

Het eerste team speelt in ronde 4 tegen de Arnhemse schaakacademie die slechts 1 matchpunt minder heeft. Wendy moet deze ronde aan zich voorbij laten gaan omdat ze eerst een zwemwedstrijd heeft.

ESV D2 voor het begin van de wedstrijd

Het tweede team speelt tegen Klim-op dat met 4 matchpunten en 7 bordpunten precies gelijk staat met ons tweede team op de negende plaats. Deze ronde moet ons tweede team het zonder Elysia doen die in het eerste team invalt.

Het derde team is op volle sterkte aan het begin van ronde 4

Het derde team was de eerste dag afgezakt naar de 18de plaats omdat ze de eerste dag eerste bord Ivan twee keer hadden moeten afstaan aan het eerste team. In ronde 4 spelen ze tegen Leiderdorp dat 1 bordpuntje meer heeft. Beide teams hebben 3 matchpunten.