Update externe

De website is weer bij de tijd. Het vorige seizoen is naar het archief verschoven, waar het overigens nog altijd te raadplegen valt. De competitie-indeling van de NBSB zoals die nu op hun website staat is overgenomen. Onder voorbehoud want de jaarvergadering wordt pas aanstaande vrijdag gehouden, maar waarschijnlijk verandert er niet veel.
Opvallend is dat Eindhoven 4 op 1 november een thuiswedstrijd heeft terwijl de rest het land in trekt.
Ook de agenda van komend seizoen, voor zover bekend, staat er op.
Adresgegevens van uitwedstrijden volgen z.s.m.!
Enne..
Vergeet niet u in te schrijven voor het Open Kempisch Kampioenschap.
En lees het laatste nieuwe ‘Buitengebeuren‘ van Jules.

1 gedachte op “Update externe

1. Howel de jaarvergadering pas morgen wordt gehouden, zag ik op de site van de NBSB dat de voorlopige indeling van Eindhoven 4 is gewijzigd in een andere voorlopige indeling. In onze plaats is De Kentering 2 gekomen en wij zijn overgeheveld van klasse 2C naar 2D. Helaas is dit een klasse met een oneven aantal teams, hetgeen impliceert dat wij op 1 november geen thuiswedstrijd spelen, maar vrij zullen zijn.