31 augustus: ALV

De Algemene Leden Vergadering staat weer voor de deur. Het uitgelezen moment om uw zegje te doen en het beleid voor komend seizoen ter discussie te stellen, aan te prijzen of een coup te plegen. (Dan had u zich een week tevoren wel kandidaat moeten stellen) Voor ieder die geïnteresseerd is in het reilen en zeilen van onze vereniging of gewoon blij is dat het seizoen weer begint en zijn clubgenoten gemist heeft of slechts zijn prijzengeld op wil halen, het maakt niet uit: Welkom !
Op 10 augustus heeft u van het bestuur de relevante stukken per mail opgestuurd gekregen. Bestudeer deze aandachtig om voorbereid te zijn, maar print ze niet uit zonder buitengewone reden, want tijdens de ALV zal alles voor iedereen zichtbaar op een groot scherm geprojecteerd worden. De vergadering begint om 20:00 uur.

1 gedachte op “31 augustus: ALV

1. Een heuse coup is hartstikke illegaal en hoeft dus ook niet een week van te voren aangekondigd te worden, maar kan, eventueel met behulp van geweld, te allen tijde plaatsvinden. Nee, het besturen van een schaakvereniging is geen sinecure.