Interne

Indeling Interne Competitie

Dit jaar zal de interne competitie wat anders van opzet zijn. Afhankelijk van de corona-voorschriften kan de opzet gedurende het seizoen zelfs wijzigen. Wij vragen bij voorbaat uw begrip voor onvoorziene omstandigheden.
Omdat de zaalcapaciteit beperkt is vanwege de maatregelen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen dient men zich op zondagavond vóór 20:00 uur bij wedstrijdleider Walter (anemaw@iae.nl) aan te melden. Zie ook het Reglement.

Walter streeft ernaar de indeling vóór maandag 12:00 uur op de website te publiceren.
Met uitzondering van feestdagen zal de interne competitie dus op maandagavonden plaatsvinden tussen 20:00 en 23:30 uur. Er is in ieder geval plaats voor tien partijen (twintig spelers). Indien we kunnen beschikken over een tweede zaal zal dat maximaal zestien partijen zijn. Mocht het aantal aanmeldingen te hoog zijn voor de beschikbare ruimte, dan bepaalt Walter wie er kan spelen.

Zodra de uitslagen binnen zijn kunt u ze hier raadplegen:

Zie ook de pagina ‘Partijen‘.
Daar staan onder andere analyses van krachtmetingen uit de interne competitie.

Resultaten uit het verleden: