Bibliotheek

De bibliotheek (†) van de Eindhovense Schaakvereniging werd sinds mei 2013
beheerd door Loet Versfeld † (ad interim).
Aanvullende boeken zijn van harte welkom!

Aanwijzingen voor het lenen

De bedoeling is dat het lenen zelfbediening is. De boeken staan in de twee stalen kasten in het kamertje (met de grendel) aan het eind van de zaal. De sleuteltjes van de kasten zitten aan de sleutel van de materialenkast. De boeken staan in de kasten in dezelfde volgorde als in de onderstaande lijst. D.w.z. te beginnen in de linkerkast van links boven naar rechts beneden en vervolgens in de rechterkast op dezelfde manier. De boeken zijn in de lijst onderverdeeld in 12 rubrieken en in de kast in daarmee overeenkomende groepen, gescheiden door 12 genummerde kaartjes. In de linkerkast hangen op de deuren de boekenlijst en de uitleenformulieren. Voor hulp en vragen kunt u terecht bij uw bibliothecaris.

Boekenlijst Eindhovense Schaakvereniging (478 titels)