Zomerschaaktoernooi succes

Op 15 augustus vond er een zomerschaaktoernooi plaats in het Hubblecafé van de Technische Universiteit Eindhoven. De 38(!) deelnemers troffen het met het prachtige zomerweer. Het deelnemersveld was een leuke mix van club- en huisschakers. Het toernooi werd met 6 1/2 uit 7 gewonnen door Joep Nabuurs (Elo 2308) op de voet gevolgd door Jeroen van de Put met 6 uit 7. De prijs voor de beste huisschaker ging naar Petrus Bult die een knappe 4 uit 7 scoorde. De prijs voor de beste TU/e medewerker ging naar Alessandro Di Bucchianico (5 uit 7) die als enige winnaar Joep Nabuurs een remise wist af te snoepen.

Het toernooi werd uitstekend georganiseerd door Roeland Wildemans, die naast het verzorgen van de wedstrijdleiding ook nog zelf meespeelde en heel knap 4 uit 7 scoorde.