Happy New Year

Maandag 8 januari was de eerste clubavond van het nieuwe jaar. De aftrap werd verricht door voorzitter Hans Ouwersloot die iedereen namens het bestuur de beste wensen overbracht, en de wens uitsprak dat iedereen vooral plezier zal beleven aan het schaakspel.

De voorzitter tijdens zijn nieuwjaarsspeech (Foto Jos Sutmuller)

Daarnaast vestigde hij de aandacht op twee nieuwe initiatieven van onze vereniging, het aanbieden van trainingen voor iedereen vanaf februari, en het aanbod van een andere activiteit op de clubavonden voor diegene die een keertje iets anders willen dan de interne competitie. Op 29 januari zal daarmee worden gestart met een snelschaaktoernooitje. Over beide activiteiten volgt nog nadere informatie.

Ten slotte sprak de voorzitter de vurige wens uit dat het eerste team de promotie naar de 2e klasse KNSB zal weten af te dwingen.