Eindhoven Sport Awards 2023

Op 22 januari werd op een gala-avond de Eindhovense sport door de gemeente in het zonnetje gezet. Alle winnaars van het afgelopen jaar kwamen in aanmerking voor een sportpenning. Ons jeugdlid Ethan Chua bemachtigde zo’n fraaie medaille door zijn prestaties in diverse teams.

Verenigingen in het zonnetje gezet voor een initiatief waar zij trots op zijn. Derde van rechts de voorzitter van ESV. Sports club being honored for an initiative they are proud of. Third from the right the president of ESV. (Foto Jason Chua)

Daarnaast waren er de verkiezingen van sporter, ploeg, coach, talent en vrijwilliger van het jaar. Ook waren er prijzen voor verenigingen die konden meedingen onder het motto “op welk initiatief ben je trots”. Hiervoor had het bestuur de jeugdafdeling genomineerd, en daarmee werd een mooie prijs gewonnen waarmee we de ontwikkeling van deze parel van onze vereniging verder kunnen ontwikkelen.

On January 22, sport in Eindhoven was put in the spotlight by the municipality at a gala evening. All winners of the past year were eligible for a sports medal. Our youth member Ethan Chua obtained such a fine medal because of his achievements in various teams.

In addition, there were the elections of athlete, team, coach, talent and volunteer of the year. There were also awards for clubs that could compete under the motto “what initiative are you proud of”. For this, the board had nominated the youth department, winning a nice prize with which we can further develop this jewel of our club.

1 gedachte op “Eindhoven Sport Awards 2023