Nirupa, Boyd, Freek en Melody Brabants jeugdkampioen

In de kerstvakantie hebben onze jeugdspelers zich weer uitstekend doen gelden. Zo werd Nirupa kampioen bij de A meisjes, met maar liefst 8 uit 8.

Bij de C jeugd waren de eerste 4 plekken voor ESV: Boyd werd kampioen, op de voet gevolgd door Ethan en Sascha. Freek werd uitstekend 4e.

Bij de C meisjes werden Niranjana en Thao 2e en 3e.

Bij de D jeugd werd Freek soeverein kampioen, gevolgd door Boyd. Eric werd knap 4e.

Bij de D meisjes werd Thao 3e, gevolgd door Niranja en Melody

Bij de E jeugd werd Melody 2e, terwijl Derik en Yanyang met de 4e en 5e plaats zich ook in de top wisten te nestelen

Tenslotte wist Melody het kampioenschap bij de E meisjes in de wacht te slepen.

A1 team 2e van Nederland

Ons A1 team heeft de 2e plaats behaald in het nationaal jeugdkampioenschap, achter het ongeslagen Kennemercombinatie, met een gemiddelde rating van 2100. Het was spannend tot het einde. Alles moest goed vallen, en dat gebeurde ook: ASV A1 werd met 3-1 verslagen, en tenslotte Magnus Leidsche Rijn A1 met 2.5-1.5. Een prachtige prestatie!

Het tweede A team had het een stuk zwaarder, en verloor de beide laatste wedstrijden, maar mag trots zijn op het resultaat in deze zware competitie.

A teams houden goed stand

Terwijl ons E team op het NK de 5e prijs in de wacht sleepte, speelden onze A teams de 3e speelronde. Beide teams houden stand in het “linker rijtje” zoals dat heet. Het eerste team heeft nog steeds uitzicht op een topuitslag. Het tweede team moest weliswaar het hoofd buigen in het onderonsje tegen het eerste team, maar zette daar een ruime overwinning tegen SMB A1 tegenover.

Eerste ronde Eindhoven Cup

Zondag werd de eerste ronde van de Eindhoven Cup van dit seizoen gespeeld. Het toernooi was een groot succes, met maar liefst 150 deelnemers. ESV was goed vertegenwoordigd met 17 deelnemers, die samen goed waren voor 8 bekers. Felicitaties gaan naar Thao, Kirtin, Niranjana, Yanyang, Suvethika, Matthew, Vincent en Teodor-Stefan! De volledige uitslag kunt u hier vinden.